Wycieczka Szczecin - Świnoujście

W dniach 11.06 – 15.06. 2018 r. odbyła się wycieczka nad morze. Do Świnoujścia jechaliśmy pociągiem całą noc, po przeprawie promem, dotarliśmy do schroniska młodzieżowego gdzie mieliśmy bazę noclegową. Następnie zwiedzaliśmy miasto poznając jego historię i atrakcyjne miejsca. Odwiedziliśmy muzeum Ryboło. Kolejne punkty to: spacer plażą, falochrony, forty oraz promenada.

W środę pojechaliśmy do Szczecina. Podziwialiśmy Wały Chrobrego, Zamek Książąt Pomorskich, Katedrę, Stare Miasto, a na zakończenie pobytu zachwyciliśmy się ogrodem różanym.

14 czerwca odbyła się wycieczka do Międzyzdrojów. Zwiedziliśmy muzeum Wolińskiego Parku Narodowego, molo, aleje gwiazd oraz powędrowaliśmy brzegiem morza na Kawcza Górę. Warto było pokonać dużo, dużo schodów, by wejść na szczyt, skąd roztaczała się wspaniała panorama. Całej naszej grupie bardzo podobały się Międzyzdroje. Do domu wracaliśmy nocnym pociągiem. Przyjechaliśmy rano do Lublina, stąd szkolnymi busami zawieziono nas do szkoły. Byliśmy zmęczeni podróżą, ale zadowoleni, ze udało nam się tyle zobaczyć, a przede wszystkim spędzić miło czas nad morzem. O pobycie na wycieczce będą przypominały zakupione pamiątki, jak również muszelki, kamyczki
i piasek zebrane na plaży.

Opublikowano: 04 września 2018 22:05

Kategoria: Aktualności

Zdjęcia:

Wyświetleń: 223

Wszelkie prawa zastrzeżone © Zespół Szkół Specjalnych im. Ks. Jana Twardowskiego w Kraśniku

Realizacja: Superszkolna.pl

Godło Polski i logo Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji

Informacja o dofinansowaniu Ministra Administracji i Cyfryzacji

Projekt "Budowa serwisu internetowego Powiatu Kraśnickiego" współfinansowany przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach konkursu: Dofinansowanie budowy lub dostosowania stron internetowych podmiotów realizujących zadania publiczne do potrzeb osób niepełnosprawnych.